czwartek, 30 stycznia 2014

Pajacyk Kleo


Tą główkę prezentowałam prawie rok temu (ależ ten czas leci).
Szczęśliwie naszło mnie natchnienie i dzisiaj przedstawiam Pajacyka Kleo w całej okazałości.
Mam nadzieję, że go polubicie.
Kleo jest wykonany niezmiennie techniką papier mache, stoi na drewnianej okrągłej podstawie
i mierzy sobie 56 cm wzrostu.
Imię to skrót od Kleofasa propozycji Beaty-Ataboh.


Są to jeszcze fotki robocze, mam pare szczegółów do wygładzenia,
ale wizualnie jest to wersja ostateczna...
 





Bardzo, bardzo dziękuję za komentarze i gratulacje 
pod poprzednim postem.
Już ochłonęłam i wzięłam się do pracy.
 
Pozdrawiam wszystkich serdecznie...

9 komentarzy:

  1. Znakomite! Jak mozesz chować sie tak długo i nie raczyć nas takimi dziełami?! Niesamowita wyobraźnia, cudne proporcje. Jestem zachwycona i proszę o więcej i częściej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam - toć widać na pierwszy rzut oka, że to Kleofas :) A Kleo podoba mi się jeszcze bardziej :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapomniałam dodać, że duma mnie rozpiera :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. ...a ja już Kleosia bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycasz swoimi dziełami.
    Kiedy na niego patrzę, mam wrażenie, że za chwilę się poruszy, zacznie żonglować i serdecznie się uśmiechać. Z wielką przyjemnością i wyczekiwaniem będę tu zaglądać :)
    Pozdrawiam ciepło i życzę niekończącej się weny twórczej,
    Katalin

    OdpowiedzUsuń
  6. Hola desde Panama, es un sacrilegio privarnos de tanta belleza. un abrazo y saludos

    OdpowiedzUsuń

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...